EMMA JAG VILL BLI DAGENS DISS IGEN !!!!

Hejsan kära blogg !

I dag har jag gjort massor som man ska göra i skolan !  Dagen började med Kemi med gympa Kell <3  sen var det lite flum matte med jonas och sen kommer det allra flummigaste  SLÖJDEN   ... OMG sejer jag bara jag tror ínte att jag ska berätta vad som hände emma H och jag var nog flummigast haha vilka gamla (goda ) tider vi haft , stackars emelie men hon fick också lite flum atacker i bland  , sen var det bara att dra och äta lunch några äckliga stuvade mackaroner som hade legat där i samma bunke i 7 år ( tror jag )  dom smakade som det iallafall :S    sen var det musik med damp hans asså jag fattar inte hur männinskan är " SKAPT "( skapad)  jao det var inte det roligaste körde typ så ska det låta förlorade med 45 -3 riktigt kul med musik !  sen var det att gå och göra ett pro och när jag prisis var på väg ut roppade flum emma på mej och jag fick så klart gå till henne och sen tjatade hon på mej och ville att jag skulle hänga med henne hem  när hon bytte mobil och sen upp till skolan igen  men jag skulle hänga med emma B och linnea till stan men hann inte och nu sitter jag här hemma och gör inte så mkt , ha det så bra ! ni söta





  MIN SÖTA KATT BEBBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0